back

Як працюють соцслужби та Пенсійний фонд під час карантину у Ріпкинському районі?

18 березня 2020

Про це повідомили заступник начальника управління соціального захисту населення Ріпкинської райдержадміністрації Олексій Кульгейко та начальник Ріпкинського відділу обслуговування громадян (сервісного центра) Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Анатолій Тужик.

В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації всі соціальні виплати, пільги та субсидії здійснюються у звичному порядку.

Соціальне обслуговування самотніх непрацездатних громадян не змінюється. Усі соцпрацівники проінструктовані стосовно того, як діяти у випадку, якщо в їх підопічного з’являються ознаки інфекційного захворювання.

З питань отримання соціальних послуг не варто звертатися до управління соціального захисту особисто, оскільки такий прийом громадян тимчасово призупинений.

Консультації можна отримати за телефонами гарячої лінії:

(04641) 2-15-80 — приймальня управління соціального захисту населення Ріпкинської райдержадміністрації;

(04641) 2-16-25 — з оформлення пільг;

(04641) 2-11-54 — з оформлення субсидій;

(04641) 2-16-25 — Ріпкинський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

Документи, запити приймаються електронною поштою: [email protected]

 

Ріпкинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду в області працює у звичайному режимі. 

Консультації за телефоном "гарячої лінії" Ріпкинського відділа обслуговування громадян (сервісного центра): (04641) 2-14-57.

Виїзний прийом громадян Ріпкинським відділом обслуговування громадян (сервісним центром) здійснюється:

в смт Добрянка — кожного 2-го вівторка щомісяця;

в смт Любеч — кожного 4-го четверга щомісяця.

Більшість послуг Пенсійного фонду можна отримати онлайн.

 

Головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю
районної державної адміністрації