back

Запроваджено новий сервіс надання електронних документів для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України

16 липня 2018

Пенсійний фонд України інформує, що з метою наближення послуг до громадян та дистанційного обслуговування (отримання послуг без відвідування органів Фонду) запроваджено новий сервіс надання електронних документів з підтвердженим QR-кодом. Сервіс надається для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Через Веб-портал Пенсійного фонду України можна отримати такі електронні документи з QR-кодом:

довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);

довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії); індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками); витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування).

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред'явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби, тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm.

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.

Просимо дати доручення міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади довести до відома вищезазначену інформацію до працівників відповідальних за прийом відповідних документів, та забезпечити їх приймання у форматі із QR-кодом нарівні з паперовими документами, підписаними відповідальною особою органу Пенсійного фонду України.

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо проведення перевірки достовірності видачі
електронних документів з QR-кодом
через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

 

Достовірність електронного документу з (QR-кодом виданого через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України можна перевірити на офіційній сторінці порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: http://portal.pfu.gov.ua/.

Крок 1.

В розділі «Верифікація виданих документів» необхідно ввести перевірочний код документу, який розташований під (QR-кодом паперового документу і натиснути кнопку «Отримати код підтвердження».

 

 

Або за допомогою сканеру чи мобільного пристрою відсканувати QR-код, перейти за активним посиланням та натиснути кнопку «Отримати код підтвердження».

Крок 2.

На мобільний номер телефону, який вказаний при замовленні довідки, прийде SMS повідомлення з кодом підтвердження (валідації), який необхідно ввести в поле «Пароль з SMS» та натиснути кнопку «Отримати документ».

 

 

В полі попереднього перегляду з'явиться відповідний документ в електронному вигляді, що і буде підтвердженням того, що його сформовано за даними, наявними в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.