back

«Гарячі лінії» для звернень громадян повинні працювати в кожному регіоні - Сергій Ларін

05 серпня 2013

У кожному регіоні України повинні працювати «гарячі лінії» та контактні центри для звернень громадян, за допомогою яких голови обласних і районних державних адміністрацій повинні тримати на контролі та опікуватися проблемами людей. Про це під час брифінгу повідомив Заступник Глави Адміністрації Президента України Сергій Ларін. За його словами, всеукраїнський проект «Діалог з країною» за участі Глави держави став можливістю не тільки почути про проблеми громадян у кожному куточку України, а й перевірити, наскільки влада на місцях спроможна ефективно вирішувати проблеми людей. «І наскільки взагалі чиновники налаштовані на конструктивне спілкування з громадянами», - сказав С.Ларін.

Заступник Глави АПУ повідомив, що спеціальні телефонні «гарячі лінії» та контактні центри будуть створюватися в кожному регіоні, в кожній області, щоб громадяни могли звернутися до органів влади з будь-якого питання, а голови державних, обласних і районних адміністрацій взяти ці питання на особистий контроль.

Він зазначив, що нині триває робота над сучасними методами обробки та контролю звернень громадян. Зокрема, за словами С.Ларіна, відпрацьовується нова система електронного обігу для створення загальної бази звернень громадян, у якій можна побачити, в які органи влади вже зверталася та чи інша людина. <{P>Заступник Глави АПУ наголосив, що жодне з питань, які надійшли в рамках проекту «Діалог з країною», не залишилося без уваги. «Президент вимагає по всіх питаннях, пов’язаних з бюрократичною тяганиною, недбалістю чиновників, термінових ефективних рішень», - повідомив він. Виникає дуже багато питань, чому чиновники на місцях не хочуть вирішувати проблеми громадян. «Президент від нас вимагає, щоб ми пропонували певні кадрові рішення по тих чиновниках, які не звертають увагу на проблеми громадян», - зазначив С.Ларін.

(За матеріалами брифінгу5 квітня 2013).
Джерело: офіційний сайт Президента України, http://www.president.gov.ua