back

Сервіс «Пульс» доступний як для платників податків, так і для клієнтів митниці

13 травня 2013

ДПІ у Ріпкинському районі повідомляє, що сервіс «Пульс податкової», який було створено минулого року з метою запобігання проявам корупції в податкових органах переорієнтовано. Віднині ефективний сервіс «Пульс» доступний і всім клієнтам митниці.
Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
«Пульс» Міністерства доходів і зборів України попереджує труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень та неякісне обслуговування.
Нагадаємо номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України для клієнтів податкової та митниці: (044) 284- 00-07.