back

Нарада з питань роботи Ріпкинського ринку

18 лютого 2011

Під час зустрічей з трудовими колективами та спілкування з окремими жителями району голові райдержадміністрації Петру Головачу дуже часто доводиться чути нарікання на роботу ринку в Ріпках. Чи буде врешті решт там наведено порядок? – відповідь на це питання стало темою наради, на яку Петро Головач запросив всіх причетних до вирішення проблеми. Вивчити ситуацію і вплинути на неї, створити кращі умови для людей і поповнити бюджет – ключові тези виступу голови райдержадміністрації. В ході обговорення він продемонстрував присутнім свіжий погляд на проблему, що існує роками. Зокрема, використовуючи прикордонне положення району, зробити Ріпкинський ринок привабливим для жителів сусідньої Білорусі, провести благоустрій території ринку, залучивши до цього народних майстрів, обладнати сучасні торгові місця. Виставка фотографій ринків райцентрів області та міста Лоєв, де живе багато вихідців з Ріпкинщини, може стати поштовхом до роздумів багатьох людей. Петро Головач підкреслив, що готових рецептів немає, треба думати і діяти самостійно. Він також запевнив у готовності підтримати всі конструктивні починання. Учасники наради висловили своє бачення шляхів покращення ситуації, на основі яких керівник району доручив: до 1 березня цого року виготовити детальну схему розміщення ринку в Ріпках, здійснити заходи з облаштування місць для збору сміття та благоустрою території. Також до 1 квітня цього року доручено опрацювати інвестиційні наміри щодо ринку, упорядкувати питання землекористування, обладнати на території ринку приміщення для дільничного інспектора та представників контролюючих служб, облаштувати стоянку для транспорту, підготувати пропозиції щодо встановлення обмежувальних дорожних знаків, створити постійно діючу робочу групу з метою відстеження ситуації на ринку та оперативного впливу на неї. До загальної справи обов’язково будуть залучатися депутати селищної та районної рад. Голова райдержадміністрації зазначив, що розпочати потрібно з донесення до населення намірів влади, контролюючих служб і власника ринку, та з декларування своїх очікувань. Відкритість – запорука довіри і підтримки з боку людей.