<<<1 - 11 з 3619>>>


11 Січня 2020 10:44Інформація

УВАГА! До відома місцевих державних адміністрацій та їх структурних підрозділів!

Державна реєстрація нормативно-правових актів Чернігівської обласної і районних державних адміністрацій та їх структурних підрозділів, акти яких відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, здійснюється Північно-Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Суми).

Консультації з питань державної реєстрації нормативно-правових актів можна отримати за телефоном: (0542) 66 19 35, (0542) 66 00 48

Адреса для листування: вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми, 40003

Електронна пошта: info@sm.minjust.gov.ua m.zubko@sm.minjust.gov.ua

11 Грудня 2019 13:19Інформація

Андрій Гайченко, заступник Міністра юстиції з питань виконавчої служби, розповів про рішучі кроки у сфері примусового виконання судових рішень

За 100 днів роботи нового уряду вдалося зробити рішучі кроки у сфері примусового виконання судових рішень. Зокрема, почали виконуватися судові рішення, які тривалий час не виконувались з корупційних мотивів.

«Система виконання рішень стала менш корумпованою та більш прозорою. Ми припинили практику, коли процес виконання рішень навмисно затягувався та грубо порушувалися строки відкриття виконавчого провадження відносно окремих боржників», – заявив заступник Міністра юстиції з питань виконавчої служби Андрій Гайченко.

Він також проінформував, що за цей час вдалося значно підвищити ефективність виконання судових рішень про стягнення коштів на користь держави. Так, за час роботи нового Уряду стягнуто 758,1 млн грн при виконанні виконавчих документів про стягнення до бюджету, що на 147,2 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2018 року

«Суттєво збільшено показники і по стягненню виконавчого збору. Нам вдалося стягнути 417 млн грн виконавчого збору, що на 180 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2018 року. Тобто різниця з минулим роком склала

05 Грудня 2019 16:04Інформація

Ольга Оніщук прокоментувала нові зміни у здійсненні контролю в сфері державної реєстрації

Кабінет Міністрів України прийняв зміни до Порядку контролю в сфері державної реєстрації, які повинні поставити остаточну крапку в роботі чорних реєстраторів. Про це повідомила заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольга Оніщук.

Серед основних новацій цього нормативно-правового акту – запровадження нових критеріїв моніторингу та спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в реєстрах, встановлення чіткої диференціації санкцій за порушення в сфері державної реєстрації та впровадження тестування тільки для осіб, які вперше планують розпочати роботу в державних реєстрах.

Так, до нових критеріїв моніторингу включено: скасування записів в реєстрах; проведення реєстраційних дій з порушенням строків, визначених законами; проведення державної реєстрації припинення обтяжень права власності та інших речових прав, похідних від права власності, на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва (крім випадку проведення такої реєстраційної дії державними та приватними виконавцями); проведення державним реєстратором реєстраційних дій протягом року з дня призначення на відповідну посаду суб’єктом державної реєстрації, з дня призначення на посаду державного нотаріуса чи з дня реєстрації приватної нотаріальної діяльності, а також протягом шести місяців з дня відновлення доступу державному реєстратору до реєстрів.

«Критерії ми виписували на підставі узагальнення результатів розгляду скарг. Найбільше зловживань криється саме в таких діях реєстраторів», - пояснила Ольга Оніщук.

Міністерство юстиції України оголошує повторний конкурс на вакантні посади начальника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів), начальника Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) та начальника Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

Прийом документів триватиме з 2 по 11 грудня 2019 року.

Перший етап конкурсу – тестування – відбудеться 16 грудня 2019 року о 10:00 за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 73.

«Мета нової команди Мін’юсту – провести реальні реформи у сфері юстиції. Ми прагнемо захистити права і законні інтереси власників нерухомості і бізнесу, створити дієву систему виконання судових рішень, гарантувати інвесторам захищене та стабільне правове середовище. Ми прагнемо йти у ногу

29 Листопада 2019 17:06Інформація

Міністр юстиції: нотаріуси можуть отримати право реєструвати шлюби і розлучення

Подолання рейдерства – було і залишається важливою ціллю Мін’юсту, яку можна реалізувати за досить короткий строк. Зокрема, значну частину роботи по боротьбі з рейдерством вже зроблено, повідомив Міністр юстиції України Денис Малюська під час презентації «To do list» Мін’юсту.

За його словами, за перші місяці роботи було реалізовано 12 пунктів із 22 дорожньої карти з протидії рейдерству.

«З першого вересня було зроблено величезну кількість роботи, ще більше ми плануємо зробити до кінця цього року. У нас є 3 напрями, за якими ми боремось з рейдерством. Перший – це перезавантаження персоналу. Другий – удосконалення законодавства, яке містить багато прогалин та недоліків. Третій – розбудова ІТ інфраструктури: впровадження ризик модулів, MobileID та інших сучасних технологій, що знизить ризики незаконного

28 Листопада 2019 16:22Інформація

Щодо ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство

Важлива інформація для арбітражних керуючих про порядок подання обов’язкових відомостей (інформації) за формами № 1 «Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство» та № 2 «Повідомлення про стан провадження у справі про банкрутство юридичної особи – боржника».

Відповідно пунктів 3.1., 4.1. Порядку подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов’язкових відомостей (інформації), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 № 130/5, форми подання інформації повинні містити повну та достовірну інформацію.

У полі 9.8 форми № 1 «Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство» «Частка держави у статутному капіталі (у відсотках)» розмір частки вказується у форматі двозначного числа з двома знаками після коми (наприклад: 27,00 означає, що частка державної власності у статутному капіталі боржника становить 27 %). Якщо провадження у справі про банкрутство відкрито відносно державного підприємства, поле 9.8 «Частка держави у статутному капіталі (у відсотках)»

06 Листопада 2019 12:37АНОНС

Оголошено конкурс на посади керівників міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції

Міністерство юстиції України оголосило конкурс на зайняття вакантних посад начальників новостворених міжрегіональних управлінь та затвердило умови його проведення, зокрема – загальні та кваліфікаційні вимоги, вимоги до компетентності та професійних знань, а також утворило Конкурсну комісію щодо проведення конкурсу на зайняття посад заступників начальників міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції – начальників Управлінь забезпечення примусового виконання рішень та їх заступників.

Конкурсну комісію очолив перший заступник Міністра юстиції Євгеній Горовець.

За результатами конкурсу буде визначено начальника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів); начальника Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ); начальника Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства

04 Листопада 2019 17:39Інформація

Ольга Оніщук: державним реєстраторам, які сприяли рейдерству, анулюють доступ до держреєстрів довічно

Реєстратор, який без будь-яких належних документів, з порушенням територіальності свідомо здійснює захоплення власності, має раз і назавжди бути позбавлений доступу до реєстраційних дій. На цьому наголосила заступник Міністра юстиції з питань державної реєстрації Ольга Оніщук під час інтерв’ю «ЮРЛІГА».

«Розглядаючи скарги на дії державних реєстраторів, які призвели до незаконного заволодіння майном і бізнесом, Антирейдерська комісія одразу застосовує найжорсткішу санкцію – анулювання доступу до держреєстрів довічно», – підкреслила Ольга Оніщук.

За її словами, зміни, які наразі запроваджуються у сфері державної реєстрації, спрямовані на поєднання доступності реєстраційних послуг з повною захищеністю нерухомого майна та бізнесу від рейдерських схем. План нової команди Міністерства передбачає як негайні кроки, наприклад, позбавлення акредитованих суб’єктів права здійснювати реєстраційні дії, так і зміни, які слід реалізувати до 2020 року та на кілька років вперед.

«Останнє стосується електронного нотаріату, взаємодії всіх державних реєстрів, наповнення цих реєстрів даними, ідентифікації особи тощо

31 Жовтня 2019 09:09Анонс

Відбудеться виїзд до Козелецького району

1 листопада 2019 року представники Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області відвідають смт Козелець, де проведуть:

- 10.00 – 11.00 – прийом громадян у Козелецькій селищній раді (смт Козелець, вул. Сидорука, 9);

- 11.00 – 12.00 – зустріч з трудовим колективом Козелецької районної державної адміністрації (смт Козелець, вул. Соборності, 27).

25 Жовтня 2019 16:11Повідомлення

У Ніжині запрацював третій на Чернігівщині відкритий офіс Open Space

У Ніжині сьогодні відкрили сервіс Open Space. Це третій сучасний офіс на Чернігівщині у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

У його відкритті взяли участь керівник Чернігівської юстиції Олег Трейтяк, його заступник з питань державної реєстрації В'ячеслав Хардіков, в.о. начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану обласного управління юстиції Олена Ющенко та представники місцевої влади.

Віднині всі відвідувачі зможуть в найкоротші терміни отримати значну кількість реєстраційних послуг. Пришвидшить цю процедуру встановлений термінал для сплати вартості послуг. 

Нагадаємо, що сервіс Open Space відкрився у Ніжинському міськрайонному відділі державної реєстрації актів цивільного стану за адресою: вулиця Московська, 3А, м.Ніжин, Чернігівська область, телефон (04631) 2 32 57, 7 16 88.

      
25 Жовтня 2019 12:07Інформація

В управлінні юстиції Чернігівщини розпочато ліквідаційну процедуру

Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області ліквідується за наказом Міністерства юстиції України від 16 жовтня 2019 року №3173/5 «Про утворення міжрегіональних територіальних органів Міністерства юстиції України».

До завершення ліквідаційного процесу Головне територіальне управління юстиції у Чернігівській області продовжить здійснювати свої повноваження та функції. Згодом буде утворено Північно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції з центром у м.Суми, діяльність якого буде розповсюджуватись на Полтавську, Сумську та Чернігівську області.

Вимоги кредиторів приймаються до 18 грудня 2019 року за адресою: м.Чернігів, проспект Миру, 43, 14000.

<<<1 - 11 з 3619>>>