<<<1 - 11 з 19>>>


13 Травня 2017 09:44

На виконання вимог Закону №835-VIII наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 затверджено Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань, що мають статус юридичної особи (далі Порядок №359/5), розділом III якого врегульовано особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси, зокрема через центри надання адміністративних послуг.

Центр надання адміністративних послуг Щорської райдержадміністрації співпрацює з відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області

Громадські формування можуть подавати пакети документів для проведення реєстраційних дій до Центру надання адміністративних послуг за

08 Квітня 2016 16:36

УВАГА КОНКУРС! Координаційний центр з надання правової допомоги оголошує конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників бюро правової допомоги

26 Лютого 2016 19:46

Щорське районне управління юстиції у Чернігівської області доводить до відома населення, що

Міністерством юстиції України запровадженні електронні сервіси для надання послуг фізичним та юридичним

20 Жовтня 2015 14:57

Спрощено порядок надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

23 Вересня 2015 08:47

Щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів)

23 Вересня 2015 08:24

Процедура державної реєстрації прав на землі сільськогосподарського призначення

23 Вересня 2015 08:23

Отримання інформації з Державного реєстру речових прав в електронній формі

21 Серпня 2015 11:42

До відома органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України

Щорське районне управління юстиції інформує, що згідно з частиною четвертою статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, суди, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі – Єдиний державний реєстр) з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через веб-сайт Міністерства юстиції України у визначеному ним порядку.

У зв’язку з цим наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 березня 2015 року за № 349/26794, затверджений Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України (далі – Порядок).

Згідно з Порядком, починаючи з 01 жовтня 2015 року, вищезазначені органи отримують відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі у вигляді виписки, витягу та довідки через

17 Червня 2015 16:50

05 квітня 2015 року набрав чинності Закон України № 191-VIII від 12.02.2015 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» (далі – Закон).

09 Червня 2015 16:12

Державний реєстратор інформує

19 Березня 2015 15:16

Чи потрібно проводити «перереєстрацію» прав на нерухоме майно, якщо права вже були зареєстровані до 01 січня 2013 року?

З 01 січня 2013 року Реєстр прав власності на нерухоме майно, Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державний реєстр іпотек припинили своє функціонування. Їх замінив Державний реєстр прав.

Втім, права на нерухоме майно та їх обтяження, що були зареєстровані до 01 січня 2013 року, визнаються державою, якщо їх реєстрація була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення цих прав, або якщо відповідне законодавство не передбачало проведення державної

<<<1 - 11 з 19>>>