back

Обслуговування клієнтів служби зайнятості з використанням електронних сервісів

15 липня 2019

З метою вдосконалення електронних сервісів та посилення комунікацій з клієнтами служби зайнятості, починаючи з лютого 2018 року на веб-сайті Єдине соціальне середовище зайнятості www.dcz.gov.ua впроваджено в роботу електронні кабінети для шукачів роботи та роботодавців.

За допомогою Електронного кабінету шукача роботи особі надано можливість створювати резюме, пройти шляхом переходу на Платформу профорієнтації та розвитку кар’єри профорієнтаційне тестування та отримати результати проходження тестів. Головною перевагою Електронного кабінету шукача роботи є розширений доступ до послуг служби зайнятості і песональної картки особи (безробітного) шляхом інтеграції даних з Єдиної інформаційно-аналітичної системи державної служби зайнятості та отримання можливості відслідковувати свої персональні дані та іншу інформацію, що використовуються для пошуку роботи, відомості про відвідування служби зайнятості і отримані послуг, заплановані до відвідування групові та масові заходи ( з можливістю запису на обраний захід), відомості про нараховану та виплачену допомогу по безробіттю, пропозиції профнавчання із зазначенням інформації про групи, що потребують укомплектування.

За допомогою Електронного кабінету роботодавця забезпечується можливістьреєстрації вакансій, здійснення добору працівників і перегляду резюме, участь у опитуваннях, відслідковування реєстраційних даних підприємства. Головною перевагою Електронного кабінету роботодавця є розширений доступ до послуг служби зайнятості і даних роботодавця шляхом інтеграції з Єдиної аналітичної системи і отримання можливості створення і подання звіту за формою 3-ПН, відслідковування видачі направлень і працевлаштування на заявлену вакансію, стану укомплектування заявлених вакансій тощо.


За інформацією Ріпкинської районної філії
Чернігівського обласного центра зайнятості