back

Про підсумки роботи Чернігівської міжрайонної виконавчої дирекції за I квартал 2017 року

24 травня 2017

Основними напрямками роботи міжрайонної виконавчої дирекції Чернігівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності є надання допомог у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, похованням, а також забезпечення застрахованих осіб і членів їх сімей відновлювальним лікуванням у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів.

У I кварталі 2017 року для надання матеріального забезпечення до дирекції від страхувальників Чернігівського, Ріпкинського і Куликівського районів надійшло 536 заяв-розрахунків на суму 2548,5 тис. грн., профінансовано у звітному періоді в сумі 2500,4 тис. грн. Для недопущення нецільового використання коштів Фонду щоденно проводилось їх опрацювання, що дало змогу забезпечити контроль та моніторинг заявлених страхувальниками сум.

Фактичні витрати на всі види допомог за звітний період склали 2551,3 тис. грн., у тому числі: по тимчасовій непрацездатності (разом з допомогою по догляду за хворою дитиною або хворим членом сім’ї) - 1647,1 тис. грн. (у порівнянні з минулим роком витрати збільшились на 514,7 тис. грн. Загальна кількість оплачених днів по тимчасовій непрацездатності (разом з допомогою по догляду за хворими) становила 14690 дні, що на 1748 днів більше в порівнянні з минулим роком. На збільшення витрат вплинув ріст інфекційних захворювань); допомога по вагітності та пологах – 897,5 тис. грн. (кількість оплачених днів у порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилась на 883 днів); допомога на поховання – 6,6 тис. грн.

Заборгованість за страхувальником складає 0,03 тис. грн., яка в квітні 2017 року надійшла в повному обсязі.

Заборгованість за Фондом станом на 1 квітня 2017 року становила 65,7тис. грн. (заборгованість поточного періоду по матеріальному забезпеченню по заявах-розрахунках, які були подані після 28 березня 2017 року). Наразі вся заборгованість погашена.

Одним із напрямків роботи дирекції є зниження рівня захворюваності. Відповідно до п. 4.12 Порядку отримання застрахованими особами і членами їх сімей санаторно-курортного лікування путівки до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів надавались застрахованим особам згідно з висновком відбіркової комісії лікувального закладу, у якому хворий перебував на лікуванні. Такими послугами скористалися 14 хворих-застрахованих осіб. Як показав аналіз, в процесі виконання реабілітаційних заходів всі хворі, які отримали відновлювальне лікування виїхали із санаторіїв із значним покращенням стану здоров’я, тобто після завершення санаторного етапу медичної реабілітації стали до роботи.

Проводилась робота по упередженню неправомірного віднесення витрат за рахунок коштів Фонду. По всіх заявах- розрахунках проводились камеральні перевірки, а у разі перевищення середньоденної допомоги більше ніж в 2,5 рази робились запити до Пенсійного Фонду.

Взято участь у розслідуванні 120 травм невиробничого характеру. Кожний випадок травматизму аналізувався. Обставини травм порівнювалися з реєстрами, які щотижнево надавали лікувальні заклади. У разі виявлення фактів невідповідності складалися довідки, в яких об’єктивно описувалися виявлені факти і робилися висновки про неможливість віднесення витрат на рахунок коштів Фонду. За результатами проведених заходів реагування було упереджено витрат в сумі 6,0 тис. грн.

Проведено планові та позапланові перевірки правильності використання коштів Фонду у 41 страхувальників. За результатами перевірок встановлено порушень в сумі 8,7 тис. грн. та донараховано штрафних санкцій в сумі 0,4 тис. грн.

Дирекція продовжує роботу по своєчасному та в повному обсязі фінансування виплат і допомог, упередженню неправомірних витрат, зниженню рівня захворюваності працюючих, а також по контролю за законністю використання страхових коштів. А тому, незважаючи на існуючі проблеми, дирекція використає всі наявні можливості, щоб якісно виконувати покладені на неї завдання з питань соціального страхування.